semoga bahagia dunia akhirat

semoga bahagia dunia akhirat
~di bawah jalinan suci ikatan perkahwinan~
Iman bukan sekadar angan-angan, tetapi adalah sesuatu yang diyakini dalam hati dan dijelmakan dalam bentuk amal, dan sekiranya ajal itu dinampakkan kepada kamu pasti akan porak porandalah semua cita-cita.. pengalaman adalah cermin kegagalan dan penilaian terhadap segala kekurangan.. -Saidina Abu Bakar R.A.

Tuesday, May 11, 2010

Selamat Pengantin Baru buat kakak iparku..

Tanggal 1 Mei 2010 sahlah Fatimah bt Abu Bakar, kakak kepada suami ana disunting menjadi isteri kepada Abdul Rahim. Majlis pernikahan diadakan di Masjid berdekatan dengan Taman Ria Jaya, tempat tinggal family suami. Dan pada baru2ni, 9 Mei 2010 Majlis sambut menantu lak diadakan di Melaka secara besar2an..yg lawaknye pd hari itu ana kena jd pengapit secara bidan terjun. X sangka lak..segan pun ade coz mcm2 adat org Melaka ni buat. Semalam lepas pulang dr Melaka family mertua singgah bermalam di rumah ana..hehe..banyak makanan family Melaka bg jd panaskan yg tu je dan makan ramai2..pagi smlm semua dah pulang dan rumah terasa sunyi lak. Seronoknye bile ade tetamu rasa meriah sangat2 walaupun agak penat semalam cz baru balik dr tempat jauh dan kna layan tetamu tp xpe, seronok.

Buat kak Timah, selamat pengantin baru dan semoga bahagia hingga ke syurga. Semoga dapat membina rumahtangga bahagia dan harmoni.

di sini ade sedikit gambar tatapan buat kenangan. Hajatnye kalau ade mase nak pergi jalan2 di Zoo Melaka, perigi Hang Tuah n Kota a'famosa tp x sempat lak...sedih:(


gambar di hari pernikahan di Kedah, my husband's home.


ini di waktu majlis sambut menantu di Melaka


kami pun sempat gak bergambar kenangan di pelamin..pengantin baru gak okey:)


homestay di Melaka =)

No comments:

Post a Comment

~TetAmu diHorMati~syukran atas persinggahan(^^)

~jalinan ukhuwwah~