semoga bahagia dunia akhirat

semoga bahagia dunia akhirat
~di bawah jalinan suci ikatan perkahwinan~
Iman bukan sekadar angan-angan, tetapi adalah sesuatu yang diyakini dalam hati dan dijelmakan dalam bentuk amal, dan sekiranya ajal itu dinampakkan kepada kamu pasti akan porak porandalah semua cita-cita.. pengalaman adalah cermin kegagalan dan penilaian terhadap segala kekurangan.. -Saidina Abu Bakar R.A.

Tuesday, March 23, 2010

sekitar kenduri kesyukuran 15-03-2010

alhamdulillah,
baru sekarang punya masa untuk mennceritakan serba sedikit tentang majlis kesyukuran yg diadakan di rumah ana di Machang Kelantan sempena perkahwinan ana dan abang yeh (abg ke3).
alhamdulillah,majlis berjalan lancar walaupun ana diserang demam selama beberapa hari..demam yang ana hadapi membuatkan ana terpaksa baring dan tak dapat melakukan kerja sangat.nasib baiklah pd hari kenduri, dah semakin ok walaupun masih pening.
syukran kepada rakan2, para tetamu yang sanggup datang walaupun pasan terik..terima kasih kerana sudi memeriahkan majlis ini.
buat pengetahuan semua, majlis pernikahan ana dah lama berlangsung pd 24 September 2009,hanya dihadiri oleh saudara mara dan jiran tetangga..6 buah kereta datang dr Kedah menghantar pengantin lelaki.. manakala abg yeh lak pd 13 March 2010..kenduri kesyukuran kami adakan pd tarikh yang sama baru2 ni supaya segalanya tak kelam kabut dan mudah..tak perlula tetamu datang 2, 3 kali kan..? (^^)

di bawah ni ana sertakan sedikit gambar buat tatapan sahabat2 yang tak dapat menghadirkan diri pd hari tersebut..jua buat kak uni yang jauh di perantauan..moga ia menjadi pengubat rindu buat dia..










1 comment:

  1. mache?
    kek mano?
    sayo pon mai sano jugop...
    nice to meet u...sy pn mrrystdnt gaks..

    ReplyDelete

~TetAmu diHorMati~syukran atas persinggahan(^^)

~jalinan ukhuwwah~