semoga bahagia dunia akhirat

semoga bahagia dunia akhirat
~di bawah jalinan suci ikatan perkahwinan~
Iman bukan sekadar angan-angan, tetapi adalah sesuatu yang diyakini dalam hati dan dijelmakan dalam bentuk amal, dan sekiranya ajal itu dinampakkan kepada kamu pasti akan porak porandalah semua cita-cita.. pengalaman adalah cermin kegagalan dan penilaian terhadap segala kekurangan.. -Saidina Abu Bakar R.A.

Friday, February 12, 2010

~aku sangat2 dimanjakan~

adakah ana anak yang manja? jawapannya mungkin ya dan mungkin jugak tidak..dilahirkan sebagai anak yang ke-6 dari 9 adik beradik, manja bukan menjadi istilah dalam kamus hidup ana..tp biasalah kalau air mata sesekali keluar coz kesakitan atau ape2 musibah yang melanda, coz ana sensitif orangnya...

tp setelah menjadi isteri, kini istilah manja menjelma dr hidupku..dan ana memang sangat dimanjakan oleh suami tersayang..hehe..tp mesti la ada limit bukan manja pelik2 atau mengada2..takderlah mintak barang bukan2, mengarut2..no no no..bg ana, selagi boleh dan selagi ana ada upaya, ana tak nak meminta2 dengan suami tp ana akan usaha sendiri..

dan suami pula, memang memanjakan ana..hehe..bahagia rasanya(^^)
dengan siapa lg nak bermanja kalau bukan dengan suami kan? takkan dah besar panjang pun nak bermanja dengan ibu-bapa lg..

No comments:

Post a Comment

~TetAmu diHorMati~syukran atas persinggahan(^^)

~jalinan ukhuwwah~