semoga bahagia dunia akhirat

semoga bahagia dunia akhirat
~di bawah jalinan suci ikatan perkahwinan~
Iman bukan sekadar angan-angan, tetapi adalah sesuatu yang diyakini dalam hati dan dijelmakan dalam bentuk amal, dan sekiranya ajal itu dinampakkan kepada kamu pasti akan porak porandalah semua cita-cita.. pengalaman adalah cermin kegagalan dan penilaian terhadap segala kekurangan.. -Saidina Abu Bakar R.A.

Saturday, January 23, 2010

anak2 saudara kami yang makin tembam dan cumiyl










assalamualaikum....
alhamdulillah, ni alkisah anak2 saudara kami..Rushdan dan Hasnaa' yanng makin lama makin bijak, comel, tembam dan nakal. Hasnaa' dah pandai sembur2 orang dengan air liur dia dr mulutnya yang kiut tu..Rushdan pulak dah pandai nak berdukung je, dan suka dah tarik perhatian orang nak suh org main dengan dia..Hasnaa' dah makin bising, suka bercakap walaupun bahasa yang x difahami..tp awas..jgn duk dekat sangat ngan dia, dia sembur2 nanti..hehe..comel sangat:)
Buat pengetahuan mak2 sedara Rushdan dan Hasnaa' yang jauh di perantauan dan di Malaysia pon ada gak, anak saudara kita ni makin cerdik..ni cik Ain ada uploadkan pict, harap cik Nani kat kelate dan cik Uni kat Mesir dapat tengok ye(^^)

No comments:

Post a Comment

~TetAmu diHorMati~syukran atas persinggahan(^^)

~jalinan ukhuwwah~